Kaip Jūsų Sandėlį Paversti Nuolat Klestinčiu

Paversti sandėlį nuolat klestinčiu yra gerai jūsų verslui. Yra sprendimų, kurie gali padėti valdyti pristatymus ir distribuciją, kas lengvai atitiktų klientų poreikius. Sandėlio paslaugų optimizacija gali smarkiai pagreitinti jūsų verslo sėkmę.

Kaip Jūsų Sandėlį Paversti Nuolat KlestinčiuOrganizacija, pasiryžusi klestinčiai veiklai yra “pasmerkta” sulaukti pelno prieaugio, o naudodamasi pozityviomis aplinkosaugos praktikomis gali sulaukti visuomenės ir tikrintojų palankumo.

Kad sandėlys taptų nuolat klestintis, nereiškia, kad turėsite viską pradėti iš naujo, tačiau tai reiškia, kad gali tekti atlikti keletą nemažų pakeitimų. Gera žinia yra ta, kad nors gali tekti nemažai investuoti į pasikeitimus – dauguma jų ilguoju laikotarpiu yra netgi taupūs.

Šiais laikais, kai vis daugiau įmonių koncentruojasi į tvarumą ir aplinkosauginę atsakomybę, vis daugiau tų įmonių ir galinių vartotojų kreipia dėmesį į savo tiekėjus, jų tvarumo praktikas ir jų sandėlius.

Nuolat klestintis sandėlys yra nuolat praktiškai mąstantis. Taikant šias praktikas verslai sumažina savo išlaidas net 3-5%.

“HEC – Paryžiaus Universitetas atliko tyrimą apie tvarius viešuosius pirkimus. Apklaustos buvo 133 didelės tarptautinės kompanijos. Net 93% apklaustųjų viešųjų pirkimų profesionalų pripažino, kad tvarūs viešieji pirkimai jų kompanijoms yra kritiškai būtini. 91% šių kompanijų oficialiai taikė  verslo socialinės atsakomybės principus savo tiėkėjų atrankos procese.

Remiantis šiais atradimais, galima tikėtis, kad trečiųjų šalių logistai, tiekiantys sandėliavimo paslaugas, susidurtų su spaudimu, kai reikia įrodyti, kad jie tiekia tvarias distribucijos paslaugas. Ir iki tam tikro laipsnio tai yra tiesa.Vienas pramonės šaltinis teigia, kad jie yra gauna didėjantį kiekį užklausų apie ieškomus patikimus trečiųjų šalių logistus, galinčius teikti sandėliavimo paslaugas be „sąvartyno efekto“.

Susidomėjimas nuolatinio klestėjimo operacijomis pastoviai didėja. O kaip laikosi jūsų sandėlys? Štai keletas dalykų apsvarstymui apie jūsų sandėlį, kad būtų galima nustatyti, ar ką nors galima pagerinti.

HEC studija minėjo apie siūlymus kaip būtų galima pagerinti įvairius dalykus:

Geografinė padėtis – Ar sandėlys įrengtas netoli viešojo transporto? Kaip toli jis yra nuo transporto mazgo?

Tvarios Vietovės – Kokia didelė yra jūsų stovėjimo aišktelė? Skamba pašėlusiai, tačiau labai didelė parkavimo aikštelė lemia tai, kas yra vadinama “karščio sala”.

Vandens efektyvumas – Ar aplinkos priežiūros - laistymo išlaidos yra minimizuotos? Ar vandens naudojimas pastato viduje yra efektyvus?

Energija ir Atmosfera – Ar sandėlys taupiai naudoja energiją? Minimizuokite elektros energijos poreikį. Naudokite tausojančią energiją.

Medžiagos Ir Resursai – Ar pastatui statyti buvo naudojami atsinaujinantys resursai? Ar sandėlys perka perdirbtą kartoną pakuotėms? Ar operacijose naudojamos elektros lemputės yra taupančios energiją?

Vidaus aplinkos kokybė – Ar aplinka yra patogi sandėlio darbuotojų darbui?

Kadangi aukščiau esantis sąrašas apsako tvarią veiklą – jis taip pat nusako ir kaip vykdyti operacijas norint klestėti. Operatyvinis efektyvumas yra visada būtinas aukštai funkcinei kultūrai sandėlyje. Yra daugybė atvejų, kai auščiau esantys punktai atitinka operacinį efektyvumą. Jeigu galite sutaupyti pinigų procesuose – tai yra procesai, kuriuos reikia propoguoti.

Pinigų taupymas tausojant energiją, tausojant vandenį, darant vidaus aplinką malonesnę darbui, kaip kad nusako tyrimai – visi šie aspektai yra padedantys tobulinti jūsų sandėlį.

Yra keletas žingsnių, padėsiančių patobulinti jūsų sandėlio produktyvumą, kuriuos atlikinėti galite pradėti jau dabar.

Pakavimo medžiagos

Vienas iš svarbiausių būdų, padėsiančių jums klestėti, yra naudojant perdirbamas pakavimo medžiagas, kurios nėra vienkartinio naudojimo ir kurių paskirtis gali būti nevieną.

Apsidairykite aplink. Ką naudoja jūsų konkurentai?

Yra pakavimos sprendimas, kurį galima naudoti per visą tiekimo grandinės gyvenimo ciklą. Kai kurios pakuotės gali lengvai keliauti iš tiekėjo pas galinį vartotoją ir atgal, be baimės, kad bus sugadintos.

Ar jūsų pakuotė yra lanksti? Ar galite reguliuoti pakuotę, kad išvengtumėte vietos švaistymo? Kiek jūsų pakuočių yra išmetama kasmet? Ar savo kartoninėms dėžėms vis dar naudojate tokius dalykus kaip užpildai? Tai yra dalykai, apie kuriuos būtina pagalvoti ir atsirinkti.

Sukurkite tiekėjo atitikties planą

Įtraukite tiekėjus

Darydami pakeitimus dėl savo verslo klestėjimo – į tai įtraukite ir savo tiekėjus. Tiekėjo atitikties programos yra labai efektyvus būdas patobulinti klestėjimo strategijas.

Galima tikėtis tikrai pozityvių pasiekimų įgyvendinant atitikties programą savo tiekėjui. Tyrimai atskleidžia, kad sloidus atitikties planas patobulins sandėlio operacijas, padarydamas jas racionalizuotas. 

Gerai žinomas konsultantas atsiliepia apie tiekėjo atitikties programas: “Integruojant bendruosius produktų identifikacijos ir sekimo procesus į užsienio ir vietinius tiekėjųs, padeda įsitikinti reikiamu matomumu ir paprastu produktų judėjimu per tiekimograndinę”.

Naudojant aiškius ir specialius žymėjimo reikalavimus bei pakavimo instrukcijas, gali padėti kiekvienam individualiam daiktui, priklausančiam procesui tobulinant sandėlio efektyvumą, kas išties rodo į klestinčia sandėlio aplinką.

Kaip ir dauguma optimizavimo pastangų, maži dalykai susideda ir su laiku duoda didelį efektą.

Planuokite visus siuntimus

Trumpinkite keliones

Racionalizuokite iškrovimus, planuodami siuntinių išvykimą ir atvykimą tuo pačiu metu. Tai padės nešvaistyti darbo jėgos. Taip bus išvengta daugiau pasiruošimų ir pertraukų pakrovimo ir iškrovimo vietose. Taip pat tai konsoliduos laiką ir darbo jėgą, reikalingus krovinių pakrovimui ir iškrovimui.

Dėl pristatymo laiko visada tiksliai susitarkite su tiekėjais. Metrikų naudojimas leidžia nustatyti laiko grafikus, kurie smarkiai padeda gerinant produktyvumą ir išvengiant laiko bei darbo jėgos švaistymo.

Taip pat galite kombinuoti siuntas. Jeigu turite užsakymą, kuris keliaus dviems netoliese vienas nuo kito esantiems klientams – kodėl gi nesukombinavus šių užsakymų? Susitarkite su savo klientais dėl bendradarbiavimo, taip išvengsite didesnių kuro išlaidų bei laiko nuostolių.

Naudokitės kryžminio doko praktika

Atsikratykite tarpinių veiksnių

Kryžminis dokas yra ganėtinai nemaža investicija, bet greičiausiai ši investicija labai greitai atsipirks. Nors ši praktika nėra labai tinkama mažoms operacijoms – ji gali būti puikiai pritaikyta didesnėms – į distribuciją nei į sandėliavimą organizuotoms įmonėms.  

Šiame procese produktai yra iškraunami iš vieno transportavimo konteinerio į kitą ir taip ir nepatekę į sandėlio saugyklą. Produktai yra rūšiuojami sustojimo vietoje, prieš tai, kai juos perkeliame į kitą transporto priemonę. Tai veikia labai gerai dideliuose distribucijos centruose, kurių strategija yra produktų paskirstymas iš vieno transportavimo maršruto į kitą.

Šis procesas sumažina sandėliavimui reikalingą vietą, kas sumažina žingsnių kiekį, kas sandėlyje naudojamos energijos kiekį, kas leidžia sumažinti reikalingos darbo jėgos kiekį, ir t.t..

Tai yra procesas, leidžiantis smarkiai sutaupyti, tačiau turinti pakankamai sunkią sistemą, kurią reikia sudėlioti, stebėti ir koreguoti. Šį procesą reikia išmokti, o tam yra reikalingas atitinkamas kolektyvas bei jo apmokymas. 

Transportavimo neo saugojimo išlaidos yra vienos didžiausių išlaidų šiame versle, todėl jeigu galite sumažinti bent vienas iš jų, jau ir tada pastebėsite padidėjusią grąžą.

Bendrai

Yra ir daugiau išbandytų ir teisingų metodų, padedančių tobulinti sandėlio funkcijas, efektyvumą ir produktyvumą, kurie taip pat padeda tobulinti ir visą tiekimo grandinę nuo tiekėjo iki galinio vartotojo. Kaip ir kiekvienoje organizacijoje, fukncijų tobulinimas neįvyksta pats savaime per vieną nakį. Tai yra procesas, kuri užima laiko, tačiau su teisingu požiūriu ir planavimu bei žinių pritaikymu, nebus per sunku tai įgyvendinti.

Kaip ir kievienas tiekimo grandinės aspektas, svarbiausia kad proceso tobulinimas būtų grįstas skaidrumu ir kooperacija. Į šį procesą įtraukus visus tiekimo grandies dalyvius, viskas eisis sklandžiau ir gausis geriau.

Periodiniai patikrinimai bus būtinybė, atliekant juos bent metus laiko (kas 2 mėnesius ar net 30 dienų), kad būtų užtikrinta, jog viskas yra daroma kaip ir planuojate ir kad tai veikia. Po pirmųjų metų, patikros turėtų būti planuojamos. Atkreipiant dėmesį į tai, kaip jūsų pokyčiai gaunasi, užtikrins, kad viskas eitų keip per sviestą.

07.09.2017

You might find this interesting:

Kontaktinis asmuo

Klientų aptarnavimas
Prireikė konsultacijos arba norite tapti klientu?
Viskas tampa įmanoma, jei tik nori!
Kronus kontaktinis asmuo

Skaityti mūsų dienoraštį

Patarimai Renkantis Pakavimo Sprendimą Jūsų Verslui
Perskaityk straipsnį
Patarimai Renkantis Pakavimo Sprendimą Jūsų Verslui